معرفی سایت های شرط بندی با پشتیبانی وب مانی

بعد از مدت طولانی که تو سایت های ایرانی شرط بندی میکردم بالاخره یه دوستی اومد بهم گفت :
وب مانی میدونی چیه؟و میدونی که هر ایرانی به سادگی میتونه توش عضو بشه؟
و آیا میدونی بعد از ثبت نام تو وب مانی میتونی با بسیاری سایت های معتبر شرط بندی خارجی هم کار کنی ؟
این شد که با کمی تحقیقات به قول گفتنی دوزاریم افتاد
پیش خودم گفتم وای خدای من وب مانی چه سایت هایی رو پوشش میده
حالا دیگه مدت هاست تو سایت های معتبر با هزاران آبجکت و کمترین محدودیت عضوم و یه جورایی دیگه نگران این نیستم که اگه برنده شدم با خودم ساعت ها بگم که آیا پولمو میدن .. آیا نمیدن!؟ و کلی استرس
آخه چند بار بعضی سایت های ایرانی پولمو خورده بودند ، چند بار شرطی رو که بسته بودم یواشکی عوض کرده بودن و ...
همیشه فکر میکردم میکس سه تاییه
یا فکر می کردم آور آندر فقط رو عدد 2.5 قرار داره
یا فقط بازی های فوتبال رو می تونم انتخاب کنم و هزار تا عیب و قوانین دست پا گیر دیگه که تنها مختص سایت های ایرانیه
بدترین قسمت سایت های ایرانی اینه که زمانی که انتظار نداری غیبشون میزنه و این نقطه مشترک همشونه.

میتونید باور کنید یا میتونید باور نکنید که وقتی تو یکی از سایت هایی که ما بهتون معرفی می کنیم عضو بشید اون موقع است که متوجه میشید دنیای شرط بندی چه دنیاییه.

توجه: در هر سایتی تنها یک بار ثبت نام و حتما مشخصات واقعی خود را وارد کنید
داشتن دو یا چندین حساب کاربری در یک سایت برای شما دردسرساز خواهد بود و اگر دوستانتان دارای حساب کاربری در یکی از سایت هایی که شما عضو هستید می باشند اجازه ندهید به وسیله سیستم خانگی یا همراه شما وارد حساب خود شوند
در غیر اینصورت حساب شما بلوکه میگردد. 
همچنین یادتان باشد ایمیل خود را با .www  وارد نکنید. معمولا 25% افراد به صورت ناشیانه ای اینکار را انجام می دهند و فرصت ثبت نام را از دست می دهند   

و حتما یک حساب وبمانی داشته باشید
نکات بالا را در مورد حساب وبمانی نیز اجرا کنید.
                      ↓   ↓    ↓    ↓    ↓
برای باز کردن حساب وبمانی ( اینجا ) را کلیک کنید
                      ↑    ↑    ↑    ↑    ↑


(و حالا معرفی سایت های شرط بندی)
!نکته مهم : دو سایت ابتدایی که بهتون معرفی میکنم از هر لحاظ  قابل اطمینان  برای ما ایرانی هاست. !پیشنهاد ما فعالیت دراین دو سایت میباشد
نکته مهم دوم:
برای ثبت نام در سایت وان ایکس ابتدا حتما فیلتر شکن خود را قطع نمایید سپس روی  بنر زیر کلیک نمایید تا به جدیدترین ادرس بدون فیلتر سایت متصل شوید.




Leonbets