معرفی سايت شرط بندی لئون بتس Leonbets

لعون بتس یکی از بهترین سایت ها برای ما ایرانی هاست
و یکی از مهمترین ویژگی های این سایت ضریب دابل شانس بالایی است که آن را از بقیه سایت ها متمایز می کند.


Leonbets

همچنین این سایت برای كاربران خود چندین نوع جایزه را درنظر میگیرد كه یكی از این جایزه‌ها برای افتتاح حساب است. به این ترتیب كه بعد از 25برابر شدن تراكنش‌هاتون تا سقف 100دلار به شما جایزه داده و حسابتان را شارژ خواهد كرد. 25برابر تراكنش‌ها یعنی درصورتی كی مثلاً برای اولین بار 100دلار در این سایت واریز نموده و شروع به شرطبندی كردید بعد از اینكه میزان برد/باخت‌های شما به عدد 2500 دلار رسید مقدار100 دلار به شما جایزه تعلق میگیرد. جایزه دوم و اصلی هم اینكه به ازای هر 10000 دلار تراكنش، یك درصد آنرا به شما هدیه میدهد ضمن اینكه شما میتوانید اجازه بدهید مبلغ تراكنش‌هاتون بالا رفته و بعد درخواست جایزه رو بدهید كه بلافاصله برایتان شارژ خواهد شد. از همه مهمتر اینكه بعد از دریافت این جایزه، عدد تراكنش شما صفر میشه و مجدداً شروع به شمارش میكند تا 10.000دلار بعدی و جایزه بعدی همینطور ادامه خواهد داشت.

برای عضویت در این سایت محبوب بروی Leonbets كليك كنيد 
بعد از كليك وارد صفحه زير مي شويد



برای ثبت نام لازم است که در فرم زیر نام و نام خانوادگی و تاریخ تولدتان را به همان ترتیبی که در شکل نشان داده شده است درج کنید.
 
 اگر ثبت نام موفقیت آمیز انجام شود، صفحه ای مشابه صفحه زیر باز خواهد که در آن شماره حساب شما درج شده است: این شماره همان یوزرنیم شما در سایت است . آن را در جایی یادداشت و یا به خاطر بسپارید .
حالا شما دارای یک اکانت لئون بتس هستید و
البته میتوانید اپلیکیشن لئون بتس را نیز از این قسمت (مطابق شکل زیر) که بروی سایت می بینید دانلود و بر روی سیستم همراه خود نصب کنید ..( بدون فیلتر و با سرعت بالا و محیط جذاب )

Leonbets

Leonbets