آموزش ایجاد کیف پول در وب مانی مینی

ایجاد کیف پول در وب مانی مینی برای استفاده و بهره بردن از امکانات حساب های وب مانی لازم است. برای ساخت کیف پول لازم است حساب مینی داشته باشید و به حساب خود وارد شوید. اگر تا به حال افتتاح حساب نکرده اید، می توانید طبق آموزش فارسی وب مانی موجود در سایت برای خود حساب وب مانی بسازید.
در اولین گام، لازم است به حساب وب مانی خود وارد شوید. در صفحه ورود به وب مانی، می توانید از طریق ایمیل، شماره تلفن و یا شماره حساب وب مانی خود Sign In کنید. البته از طریق اکانت های شما در سایت هایی همچون فیسبوک و غیره نیز می توان به حساب وب مانی وارد شد.
کیف پول در وبمانی مینی - شارژ و خرید و فروش وبمانی چیست
بعد از واردشدن به حساب وب مانی روی کیف پول یا Purse کلیک کنید تا به صفحه کیف پول وب مانی بروید.
روبروی نوشته “کیف پولهای شما” یا “Your Purses” روی علامت به علاوه ( + ) نشان داده شده کلیک کنید تا به صفحه ایجاد کیف پول جدید بروید.
آموزش ثبت نام کیف پول در وبمانی مینی فارسی فارکس - وبمانی چیست
همانطور که در ستون سمت چپ صفحه کیف پولهای وبمانی مشاهده می کنید، حساب مینی موجود قبلا کیف پول دلار وب مانی را ساخته است.
در صفحه ساخت کیف پول جدید وب مانی، بایستی نوع ارز یا پول وب مانی را در شماره 1 انتخاب کنید. شرایط و قوانین استفاده از کیف پول الکترونیکی وب مانی در وسط صفحه نوشته شده است. برای ساخته شدن کیف پول بایستی شرایط و قوانین وب مانی را پذیرفته باشید. پس با زدن تیک شماره 2 و کلیک روی دکمه Create در شماره 3، کیف پول جدید در حساب وب مانی مینی شما ایجاد می شود.
تذکر: کیف پول وب مانی برای هر ارز بیشتر از یک بار نیز میتواند ساخته شود اما همانطور که در شکل مشاهده می کنید در شماره 1 کیف پول یورو وب مانی یا WME را انتخاب کرده ایم.
کیف پول در وبمانی مینی - کبف پول یا purse - وبمانی رایگان نرانسفر
در ستون سمت چپ صفحه ساخت کیف پول جدید که با شماره 4 مشخص شده، لیستی از کیف پول های وب مانی که می توانید به حسابتان اضافه کنید دیده می شود. کیف پول وبمانی دلار با WMZ، وبمانی روبل روسیه با WMR، وبمانی یورو با WME، وبمانی هریونیا اوکراین با WMU، وبمانی روبل بلاروس با WMB، وبمانی بیت کوین با WMX، وبمانی طلا با WMG و وبمانی تنج قزاقستان با WMK نمایش داده می شوند.
پس از ساخته شدن کیف پول جدید، به صفحه Purse باز می گردید. در این صفحه پیام ساخت موفق کیف پول نمایش داده می شود.
کیف پول در وبمانی مینی wmz - کیف پول وبمانی کلاسیک
کیف های پول وب مانی شما و همچنین مقدار موجودی هر کیف پول در لیست شماره 2 وجود دارد.